I. Márkaépítők Szuperkonferenciája
„Márkát építs, ne vállalkozást!”
Sikersztorik & Workshop
2019. március 28. (Csütörtök), Lurdy Ház
Megérkezett a Kkv-márkák rendezvénye!

A Márkaépítők Szuperkonferenciája a magyar kkv-márkák ünnepe. Azzal a céllal álmodtuk meg ezt a hiánypótló rendezvényt, hogy tisztelegjen a magyar, sikeres márkák (és azok alapítói) előtt, valamint megossza Veled az elmúlt év(ek) sikeres kkv-márkák példaértékű márkaépítési gyakorlatait, technikáit, tapasztalatait.

A rendezvényen a mára már itthon és/vagy nemzetközi szinten ismert magyar márkák tulajdonosai-alapítói szólalnak meg, és mesélik el az ő izgalmas márkatörténetüket, mellyel inspirálni szeretnénk Téged és a hallgatóság között ülő cégvezetőket, kommunikációs szakembereket, marketing döntéshozókat és a cég márkafelelőseit.

A rendezvény első részét moziterembe álmodtuk meg, hogy a márkaépítés iránt elkötelezett döntéshozói közönség a legnagyobb kényelemben és kikapcsolódva tanulhassa meg a sikeres márkák márkaépítési mesterfogásait, tapasztalatait a leghitelesebb márkaépítőktől: maguktól, a márkák tulajdonosaitól, alapítóitól.

A rendezvény második részében a közönség átköltözik az emeleti konferenciaközpont egy tágas termébe és 3 órán keresztül, 3 fontos témában gyakorlati képzésen vesznek részt, amely után teljesen konkrét feladatokkal térnek haza, hogy márkájukat tovább fejlesszék.

Minőségi alapelvünk: A rendezvényen kizárólag magyar alapítású, magyar tulajdonú, sikeres kkv-márkák alapítóit hívjuk meg, amelyek kicsiként indultak és mára már naggyá váltak. Alapítójuk egy álomként tekintett a márkára vagy egy érdekes helyzet kapcsán valósította azt meg és „bejött” az üzleti ötlet. Előadóink közös tulajdonsága, hogy a mai napig saját gyermekükként nevelik, egyengetik márkájuk útját és tudatosan növelik annak ismertségét.

A rendezvényen csak olyan előadó-alapítóval fogsz találkozni, aki ott volt a márka alapításánál, fejlődésénél, naggyá válásánál.

Itt az idő: Építs erős márkát, legyen stablil vállalkozásod!

Egy vállalkozás hosszú távon csak akkor fejlődőképes, ha egy márkát építesz köré. A vásárlókat ugyanis úgy programozzák, hogy márkákat követnek. Ha ezt a lehetőséget kihagyod, a versenytársakat később csak hátulról fogod látni.

Tölts velünk 1 napot és megtanítjuk a márkaépítés legfontosabb technikáit és azt, hogyan legyen a vállalkozásodból márka!


Ez nap csak arról szól, hogy a márkáddal foglalkozz! Elhoztuk Neked Magyarország szerintünk legmenőbb márkáit és márkaépítési tapasztalatait, sztorijait és ezeket az izgalmas márkasztorikat maguk az alapítók mesélik el.

Ezek a tapasztalatok átlendítenek minden akadályod felett, hogy Te és a márkád szárnyalhasson! Ismerkedj meg drámai történetekkel és azt megélőikkel, kóstolj bele abba az életbe, amit te is élni akarsz! Ezen a napon mindennél fontosabbnak érezheted magad, hiszen olyan nagyszerű és sikeres üzletemberek szentelik egy napjukat Rád, amilyenné Te magad is válni fogsz!

Tanulj mások tapasztalatából – ez ami megfizethetetlen és a legokosabb, legkifizetődőbb befektetés!

A bemutatott márkasztorikon keresztül igazán mélyre merülhetsz az alapítói történetekben, számtalan hasznos tanáccsal gazdagodhatsz, amelyet könnyen alkalmazhatsz majd saját vállalkozásodban is. Beszámolókat fogsz hallani, melyeket az élet rendezett és mesterséges dramaturgiát nem tartalmaznak. Tanulj azoktól, akik már megcsinálták, és ne kövesd el ugyanazokat a hibákat vagy használd azokat a módszereket, amelyek másoknak is működtek!

9 izgalmas, lebilincselő márkasztori - Tanulj azoktól, akik már megcsinálták!
BOGÁR MÁRK, Sárréti Chilifarm

Pár éve még csak egy nagyszerűnek tűnő ötlet volt, ma már a világ legnagyobb seregszemléin hozzák el termékeivel a szakmai díjakat, borsot törve a világhírű vállalkozások orra alá. Egy hazánkban hagyományokkal nem rendelkező termékkel, a chilipaprikák termesztésével kezdtek el foglalkozni. 2012-ben családi vállalkozásként indult el az üzlet egy kis hajdú-bihari településről, amely azóta berobbant a köztudatba. A kreatív terméknevek mellett, aktív közösségi oldalakkal rendelkeznek, követőik száma folyamatosan nő. Őket nem az motiválja, hogy termékük egy legyen a polcon, hanem hogy a brand minőséget képviseljen és minél szélesebb fogyasztói réteg találja meg kézműves alkotásaikat. [hosszabb sztori]

#kézművesélelmiszer #mezőgazdaság #fiatalkorosztály
BOGÁR MÁRK, Sárréti Chilifarm

Pár éve még csak egy nagyszerűnek tűnő ötlet volt, ma már a világ legnagyobb seregszemléin hozzák el termékeivel a szakmai díjakat, borsot törve a világhírű vállalkozások orra alá. Egy hazánkban hagyományokkal nem rendelkező termékkel, a chilipaprikák termesztésével kezdtek el foglalkozni. 2012-ben családi vállalkozásként indult el az üzlet egy kis hajdú-bihari településről, amely azóta berobbant a köztudatba. A kreatív terméknevek mellett, aktív közösségi oldalakkal rendelkeznek, követőik száma folyamatosan nő. Őket nem az motiválja, hogy termékük egy legyen a polcon, hanem hogy a brand minőséget képviseljen és minél szélesebb fogyasztói réteg találja meg kézműves alkotásaikat. [hosszabb sztori]

#kézművesélelmiszer #mezőgazdaság #fiatalkorosztály
UNGÁR KATALING, BrillBird

A BrillBird műköröm-alapanyag márka 2019-ben már közel 30 országban van jelen. Elsőrendű, magas minőségű műköröm brandet képviselnek - nemzetközi kiállításokon és szakmai rendezvényeken is. Magyarországon több, mint 50 partner segítségével terjeszkedik a BrillBird márka, mégis vigyáznak rá, hogy megtartsák a márka professzionális jellegét. Igazi műkörmös közösséget építenek, akik nem csak lojális vásárlók, hanem a márka piackutatói, minőségellenőrei is. A BrillBirdnél marketingeszközök egész tárháza gondoskodik a márkaépítésről. Törzsvásárlói rendszerükkel, Referenciaszalon- és Tehetséggondozó tanulói programjaikkal igyekszenek visszaadni a legtöbbet a közösségnek. [hosszabb sztori]

#kozmetika #szépségipar #csajoscuccok #prémium
UNGÁR KATALIN, BrillBird

A BrillBird műköröm-alapanyag márka 2019-ben már közel 30 országban van jelen. Elsőrendű, magas minőségű műköröm brandet képviselnek - nemzetközi kiállításokon és szakmai rendezvényeken is. Magyarországon több, mint 50 partner segítségével terjeszkedik a BrillBird márka, mégis vigyáznak rá, hogy megtartsák a márka professzionális jellegét. Igazi műkörmös közösséget építenek, akik nem csak lojális vásárlók, hanem a márka piackutatói, minőségellenőrei is. A BrillBirdnél marketingeszközök egész tárháza gondoskodik a márkaépítésről. Törzsvásárlói rendszerükkel, Referenciaszalon- és Tehetséggondozó tanulói programjaikkal igyekszenek visszaadni a legtöbbet a közösségnek. [hosszabb sztori]

#kozmetika #szépségipar #csajoscuccok #prémium
MEZEI ISTVÁN, Evolvens

Az Evolvens márka története egészen 2011-ig nyúlik vissza. Mezei István, a márka tulajdonosa, nagyon vágyott egy jó minőségű karórára, de ami tetszett neki, annak az ára jelentősen meghaladta anyagi lehetőségeit. Ekkor döntött úgy, saját maga készíti el. A tervezéstől a megvalósításig több év telt el, és mindeközben a saját márka gondolata is beérett, egy külföldi megrendelés győzte meg őt végképp arról, hogy igenis eladható, amit csinál. A sok-sok tervből egy hazai óramárka született meg. Ma már évi 100-120 darab karóra készül el, kizárólag rendelésre, és arra törekednek, hogy az óra szerkezetét is maguk tudják elkészíteni. [hosszabb sztori]

#férficuccok #manufaktúra #prémium
MEZEI ISTVÁN, Evolvens

Az Evolvens márka története egészen 2011-ig nyúlik vissza. Mezei István, a márka tulajdonosa, nagyon vágyott egy jó minőségű karórára, de ami tetszett neki, annak az ára jelentősen meghaladta anyagi lehetőségeit. Ekkor döntött úgy, saját maga készíti el. A tervezéstől a megvalósításig több év telt el, és mindeközben a saját márka gondolata is beérett, egy külföldi megrendelés győzte meg őt végképp arról, hogy igenis eladható, amit csinál. A sok-sok tervből egy hazai óramárka született meg. Ma már évi 100-120 darab karóra készül el, kizárólag rendelésre, és arra törekednek, hogy az óra szerkezetét is maguk tudják elkészíteni. [hosszabb sztori]

#férficuccok #manufaktúra #prémium
SZABÓ ANDRÁS, iTrack

Szabó András édesapjával és egy egyetemi évfolyamtársával alapította meg az iData Kft.-t 2005-ben. Az iTrack a márkanév, egy GPS nyomkövető rendszer. A rendszer első verzióját András készítette. A rugalmas és nem csak a szavak szintjén vevőközpontú hozzáállás és üzemeltetés rengeteg kuncsaftot eredményezett – náluk ez a legfontosabb alapelvek egyike. A HR a társaság stratégiájának alapköve. Bejáratott módszerek és technikák vannak a felvételiztetésre, a munkavállalók motivációjára, megtartására. Európa több országában disztribútori hálózattal rendelkeznek, folyamatosan növekednek, bevételük bőven Mrd feletti. Az üzleti díjakat sorra hódítják el. [hosszabb sztori]

#informatika #technológia #szolgáltatás
SZABÓ ANDRÁS, iTrack

Szabó András édesapjával és egy egyetemi évfolyamtársával alapította meg az iData Kft.-t 2005-ben. Az iTrack a márkanév, egy GPS nyomkövető rendszer. A rendszer első verzióját András készítette. A rugalmas és nem csak a szavak szintjén vevőközpontú hozzáállás és üzemeltetés rengeteg kuncsaftot eredményezett – náluk ez a legfontosabb alapelvek egyike. A HR a társaság stratégiájának alapköve. Bejáratott módszerek és technikák vannak a felvételiztetésre, a munkavállalók motivációjára, megtartására. Európa több országában disztribútori hálózattal rendelkeznek, folyamatosan növekednek, bevételük bőven Mrd feletti. Az üzleti díjakat sorra hódítják el. [hosszabb sztori]

#informatika #technológia #szolgáltatás
ZABARI ISTVÁN, Lumenet

Minden a Vilagitas.eu-val kezdődött még 2012-ben. Barátjával, a jól fizető állásukat cserélték vállalkozásra. Az üzleti tervük egyszerű, de nagyon merész volt: csak olyan világítástechnikai terméket értékesíteni, amit évtizedes szakmai tapasztalatuk alapján jó szívvel mernek ajánlani. Ebben volt rizikó, mert világítástechnikai webáruház még nemigen volt, de ilyen irányú tapasztalatuk sem. 2012 júliusában egy 30 négyzetméteres irodában kezdődött történetük, azóta nagyot fordult velük a világ: A ma már "Lumenet" egy európai brand, a 22 fős csapat, 300 ezer online rendelést szolgál ki, 1000 m2-es raktárukban és bemutatótermükben több mint 100 000 termék van raktáron. [hosszabb sztori]

#webshop #e-kereskedelem #forgalmazás
ZABARI ISTVÁN, Lumenet

Minden a Vilagitas.eu-val kezdődött még 2012-ben. Barátjával, a jól fizető állásukat cserélték vállalkozásra. Az üzleti tervük egyszerű, de nagyon merész volt: csak olyan világítástechnikai terméket értékesíteni, amit évtizedes szakmai tapasztalatuk alapján jó szívvel mernek ajánlani. Ebben volt rizikó, mert világítástechnikai webáruház még nemigen volt, de ilyen irányú tapasztalatuk sem. 2012 júliusában egy 30 négyzetméteres irodában kezdődött történetük, azóta nagyot fordult velük a világ: A ma már "Lumenet" egy európai brand, a 22 fős csapat, 300 ezer online rendelést szolgál ki, 1000 m2-es raktárukban és bemutatótermükben több mint 100 000 termék van raktáron. [hosszabb sztori]

#webshop #e-kereskedelem #forgalmazás
PERGER GABRIELLA, Biohair

A márkatulajdonosnak a gyes után két választása volt: vagy visszamegy a L`Oréalhoz marketingigazgatónak, ahol korábban 15 évig dolgozott, vagy kitalál valami egészen mást, amiben már van tapasztalata, mert későbbi befektetőtársával (Binder Géza, mesterfodrász) már volt közös, exkluzív fodrászatuk. Az utóbbi mellett döntött, és egy kis budapesti üzletből indultak 2010-ben. Két év alatt több száz fodrásszal dolgozó országos hálózattá fejlődtek, és már a keleti nyitásra készülnek. [hosszabb sztori]
PERGER GABRIELLA, Biohair

A márkatulajdonosnak a gyes után két választása volt: vagy visszamegy a L`Oréalhoz marketingigazgatónak, ahol korábban 15 évig dolgozott, vagy kitalál valami egészen mást, amiben már van tapasztalata, mert későbbi befektetőtársával (Binder Géza, mesterfodrász) már volt közös, exkluzív fodrászatuk. Az utóbbi mellett döntött, és egy kis budapesti üzletből indultak 2010-ben. Két év alatt több száz fodrásszal dolgozó országos hálózattá fejlődtek, és már a keleti nyitásra készülnek. [hosszabb sztori]

#franchise #nőicuccok #szépségápolás
BÉKÉSI BRIGITTA, Beautyrobic

A Beautyrobic népszerű edzésmódszer és brand, ami mára már nemzetközi szinten működő franchise-rendszer is. Az alapító közgazdász végzettsége mellett, life coach, fitnesz coach, fitoterapeuta és fitneszedző. Informatikai csoportvezetőként is dolgozott, 16 évesen már aerobicórákat tartott, volt már alakformáló szalonja is (ami nem lett üzleti siker), férjével együtt alapították az akkori egyik legnagyobb kuponos oldalt. Ma már viszont 50 stúdióban tartanak Beautyrobic órákat világszerte, a módszertanról könyvet is írt. Tanít, előad, mentorál, termékeket fejleszt, sportnagykövet és műsorvezető. [hosszabb sztori]

#fitnesz #nőicélcsoport #életmódbusiness #licencejog
BÉKÉSI BRIGITTA, Beautyrobic

A Beautyrobic népszerű edzésmódszer és brand, ami mára már nemzetközi szinten működő franchise-rendszer is. Az alapító közgazdász végzettsége mellett, life coach, fitnesz coach, fitoterapeuta és fitneszedző. Informatikai csoportvezetőként is dolgozott, 16 évesen már aerobicórákat tartott, volt már alakformáló szalonja is (ami nem lett üzleti siker), férjével együtt alapították az akkori egyik legnagyobb kuponos oldalt. Ma már viszont 50 stúdióban tartanak Beautyrobic órákat világszerte, a módszertanról könyvet is írt. Tanít, előad, mentorál, termékeket fejleszt, sportnagykövet és műsorvezető. [hosszabb sztori]

#fitnesz #nőicélcsoport #életmódbusiness #licencejog
Sebestyén András, Grantis Hungary Zrt.

A GRANTIS-sztori 2013-ban, egy törökországi szállodai szobában kezdődött. Ekkor találkozott a két szakmabeli alapító. Az ügyük pedig a "becsületes és valóban az ügyfeleket szolgáló tanácsadó cég" létrehozása lett. Az út nem volt zökkenőmentes, de célba értek: Ma már több mint 50 kollégával, havi 600-800 embernek segítenek eligazodni a pénzügyeikben. A nevük ma már számít a szakmában, a sajtó figyel rájuk, az ügyfelek pedig maguktól keresik meg őket. [hosszabb sztori]

#tanacsadoimarka #szakertoimarka
Sebestyén András, Grantis Hungary Zrt.

A GRANTIS-sztori 2013-ban, egy törökországi szállodai szobában kezdődött. Ekkor találkozott a két szakmabeli alapító. Az ügyük pedig a "becsületes és valóban az ügyfeleket szolgáló tanácsadó cég" létrehozása lett. Az út nem volt zökkenőmentes, de célba értek: Ma már több mint 50 kollégával, havi 600-800 embernek segítenek eligazodni a pénzügyeikben. A nevük ma már számít a szakmában, a sajtó figyel rájuk, az ügyfelek pedig maguktól keresik meg őket. [hosszabb sztori]

#tanacsadoimarka #szakertoimarka
Feil Róbert, FEIL Gyémánt és Exkluzív Ékszerek

Már édesapja is ékszerekkel foglalkozott, illetve foglalkozik a mai napig, hiszen közel 30 éve készít karikagyűrűket. Róbert tíz évvel ezelőtt egy olyan egyedülálló weboldalt és bemutatótermet hozott létre, ami már magánszemélyeket is kiszolgált. Célja, hogy a hozzájuk forduló ügyfelek egyedi elképzeléseit is valóra tudják váltani, együtt megtervezni és elkészíttetni az általuk megálmodott ékszereket. Róbert és csapata a legújabb technológiákat képviselve úttörőként jelent meg a modern magyar ékszergyártásban, többek között a 3D formatervezés és 3D nyomtatás által, amellyel az ügyfelek legmerészebb álmait is valóra tudják váltani. [hosszabb sztori]

#gyémánt #egyediékszer #luxus #exkluzív
Feil Róbert, FEIL Gyémánt és Exkluzív Ékszerek

Már édesapja is ékszerekkel foglalkozott, illetve foglalkozik a mai napig, hiszen közel 30 éve készít karikagyűrűket. Róbert tíz évvel ezelőtt egy olyan egyedülálló weboldalt és bemutatótermet hozott létre, ami már magánszemélyeket is kiszolgált. Célja, hogy a hozzájuk forduló ügyfelek egyedi elképzeléseit is valóra tudják váltani, együtt megtervezni és elkészíttetni az általuk megálmodott ékszereket. Róbert és csapata a legújabb technológiákat képviselve úttörőként jelent meg a modern magyar ékszergyártásban, többek között a 3D formatervezés és 3D nyomtatás által, amellyel az ügyfelek legmerészebb álmait is valóra tudják váltani. [hosszabb sztori]

#gyémánt #egyediékszer #luxus #exkluzív
LESKÓ NORBERT, MiniCRM

Leskó Norbert pályája elején dolgozott a SAP és Siebel CRM fejlesztőjeként is. Ezt követően pedig az Árukereső.hu ár-összehasonlító weboldalt üzemeltető startupot vezette a 2004-es alapítástól. 2009 óta a MiniCRM fejlesztésén dolgozik. Az igazi áttörést a 2014-es esztendő hozta el számára, amikor a Deutsche Telekom a MiniCRM-et választotta a legjobb üzleti alkalmazásnak hazai és nemzetközi viszonylatban is. [hosszabb sztori]
LESKÓ NORBERT, MiniCRM

Leskó Norbert pályája elején dolgozott a SAP és Siebel CRM fejlesztőjeként is. Ezt követően pedig az Árukereső.hu ár-összehasonlító weboldalt üzemeltető startupot vezette a 2004-es alapítástól. 2009 óta a MiniCRM fejlesztésén dolgozik. Az igazi áttörést a 2014-es esztendő hozta el számára, amikor a Deutsche Telekom a MiniCRM-et választotta a legjobb üzleti alkalmazásnak hazai és nemzetközi viszonylatban is. [hosszabb sztori]
100% gyakorlat – Márkaépítési workshop

A rendezvény második részében (délután) a közönség egy része – aki a workshop opciót kérte – átköltözik az emeleti konferencia-központ egy tágas termébe és 3 órán keresztül, 3 fontos témában gyakorlati képzésen vesznek részt, amely után teljesen konkrét feladatokkal térnek haza, hogy márkájukat tovább fejlesszék.

Marketing- és márkatervezés
Miklovicz Norbert

„A workshop előadáson bemutatom Neked a Miklovicz-módszert, amely képes arra, hogy vállalkozásod marketingérettségét és márkaismertségét javítsa – bármilyen típusú céged legyen és bármilyen érettségi szinten álljon. A módszer megismertetése után kapsz tőlem egy marketing- és márkatervező sablont is, ami jó pár izgalmas, de eddig hiányzó feladat elé fog állítani Téged.”

Az előadó a Marketing112 vezető tanácsadója, marketingstratégiával és márkatervezéssel foglalkozik, a Magyar Marketing Fesztivál alapító-főszervezője.
Értékesítési folyamattervezés
Németh Szilvia

„Az alábbi témákban fogunk fejlődni a Workshopon: Hogyan tudod eladni a termékedet/szolgáltatásodat, ha még nem ismernek? Hogyan tudja a sales a márkát erősíteni? Mire kell figyelned az értékesítésben, hogy építsd a márkádat? Milyen technikákat kell használnod az értékesítésben, ha még nem ismernek? Mit NE csinálj az értékesítésben, ha márkát építesz? Kell -e saleses a cégedbe?”

Az előadó a Marketing112 telemarketing üzletágának vezetője. 20 év értékesítési tapasztalattal rendelkezik.
Márkaépítés Instagrammon
Berki Zsolt

„A workshopon végig vesszük az Instagram márkaépítés alapjait. Konkrét példákon keresztül elemzünk egyes iparágakat, és megvizsgáljuk, hogy a hazai kkv piacon a már bevált technikákon túl milyen lehetőségeid vannak. A workshop interaktív: folyamatosan kérdezhetsz akár a saját cégedben lévő konkrét problémákkal kapcsolatban is. A workshop végén azonnal alkalmazható tudást kapsz, amit már másnap elkezdhetsz alkalmazni a céges Instagram oldaladon.”

Az előadó az MBM Solvers tanácsadója, az első magyar Instagram könyv társszerzője, a legnagyobb magyar szakmai Insta-közösség alapítója.
Feladatokkal térsz haza!
Ez a mi garanciánk:

Az intenzív márkaépítési workshopon minden előadó beszédét megkapod mp3 hanganyagban, és minden előadótól szintén fogsz kapni hazavihető feladatokat, checklistát, amely garantálja Neked, hogy már másnap a márkaépítés útjára lépj vagy meglévő márkádat turbózd fel!
A nap programja
Kezdés Program: Moziterem | (30p előadások)
0730 - 0825 Regisztráció
0825 - 0830 Megnyitó
0830 - 0900 Bogár Márk, Sárréti Chilifarm
0905 - 0935 Ungár Katalin, BrillBird
0935 - 0950 Szünet #1 (Kávé + Szendvicsebéd)
0950 - 1020 Mezei István , Evolvens
1025 - 1055 Szabó András, iTrack
1055 - 1110 Szünet #2 (Kávé + Szendvicsebéd)
1110 - 1140 Zabari István, Lumenet
1145 - 1215 Perger Gabriella, Biohair
1215 - 1300 Ebédszünet
1300 - 1330 Feil Róbert, FEIL Gyémánt és Exkluzív Ékszerek
1335 - 1405 Békési Brigitta, Beautyrobic
1410 - 1440 Leskó Norbert, MiniCRM Zrt.
1445 - 1515 Sebestyén András, Grantis Hungary Zrt.
Kezdés Program: Workshop | 2-es terem
1530 - 1830 Márkaépítési workshop 3 témakörben:
- marketing- és márkatervezés
- értékesítési folyamattervezés
- márkaépítő hirdetések (Google Ads)
Kinek és miért ajánljuk?
Kezdő- vagy rutinos vállalkozóknak

A márkaépítést soha nem késő elkezdeni. Sokan már eleve egy brand megálmodásával indítják el vállalkozásukat, viszont lehet hogy éppen Te vagy az, akinek jól prosperáló vállalkozása van, de rájöttél: a további növekedéshez egy új márka megszületésére van szükség. Tarts velünk ezen a napon, és segítünk!
Jegyekhez
Döntéshozóknak és végrehajtóknak

Ha döntéshozó vagy, akkor meríts inspirációt ezekből a fanatasztikus és tanulságos márkasztorikból. Ne feledd: a legjobb befektetés mások tapasztalatából/példáján keresztül tanulni. Ha pedig végrehajtó vagy a cégben, akkor hallgasd meg a sok-sok év tapasztalatát: kudarcot és sikereket. Mikor mit léptek a márkatulajdonosok. Ez itt az üzleti élet sakktáblája, 9x-es szorzóval.
Jegyekhez
Kivitelezőknek és tanácsadóknak

Ha nem csak a magad márkáját építed, hanem mások márkáján is dolgozol, akkor itt a helyed. Most a legsikeresebb magyarországi márkák közül 9 fogja elmondani, ők hogyan építenek márkát, mit várnak el a partnerektől, alvállalkozóktól. Láss be a sikeres márkaalapítók gondolkozásába és holnaptól Te magad is másképp fogod kezelni az ügyfeleidet!
Jegyekhez
Részvételi díjak


Válaszd ki, melyik típusú jegyet szeretnéd lefoglalni és kattints az [Ezt a jegytípust választom] gombra! Az adatok megadása után kattints a Megrendelés gombra. Automatikusan egy díjbekérőt küldünk, és az összeg rendezése után azonnal küldjük a számlát is. A helyek száma korlátozott!
nap
óra
perc
mp
HA MÉG MINDIG NEM DÖNTÖTTÉL:
A magyar piacon, kimondottan kis- és középvállalkozások számára ez az egyetlen, workshoppal kombinált, márkaépítési szeminárium + az elégedettségi garanciával semmit nem kockáztasz.
Nem csak tanulni jössz, hanem 200 hozzád hasonló cégvezetővel, marketingessel fogsz találkozni, akikkel akár már másnap együtt is működhetsz.
Előadásaink nem tartalmaznak reklámot. A márkatulajdonosok a konferencia ügye mellé álltak, nem akarják magukat eladni. Mindegyikük többszáz milliós, milliárdos céggel rendelkezik.
Ha eljössz, garantáltan képbe kerülsz a kisvállalati márkaépítés fogásaival és beelőzheted konkurenseidet. Olyan márkasztorikat és tapasztalatokat fogsz hallani élőben, amelyek megfizethetetlenek.
Az elhangzott előadásokat, workshopokat akár mp3-ban is hazaviheted, otthon újra hallgathatod.
NE GYERE, HA:
Nincs 19.900 Forintod saját magad és céged márkaépítési megreformálására 70 magyar márkából választottuk ki ezt a 9-et, őket így együtt még nem láthattad, mindegyikük egy iparágat/területet fed l; tapasztalataikból inspirációt és ötleteket meríthetsz, amelyeket már másnap alkalmazhatsz. A minőségre elégedettségi garanciát adunk!

Nem akarsz jobb lenni, mint a konkurensed?! Itt valóban megtudhatod, mitől működnek a sikeres márkák vagy mi a sikeres márka receptje. A Workshopon délután pedig gyakorlatban is megtanulhatod, amit délelőtt hallottál. De ahhoz rá kell szánnod ezt az egy vacsora árát!

Én cégvezető vagyok, delegálom a marketinget. Bizonyított tény, hogy sokkal hatékonyabb és gazdaságosabb annak a cégnek a márkaépítése, ahol a cégvezető tudja, miről beszél a marketing-kivitelezője. Vége annak az időnek, amikor félrevezettek! Amikor nem tudtál különbséget tenni működő és hamis márkaépítési technikák között! Hozd el kollégáidat és gyere el Te is, cégvezetőként!
Partnereink
© 2019 - Marketing112 | e-mail: info@marketing112.hu
Jogi és adatvédelmi nyilatkozat | Rendezvény szabályzat | Szervezői blog | Oldalt programozta: Honlapmenedzser.hu